#EfektFRIS
to historie organizacji, które zmieniły się na lepsze dzięki wiedzy o Stylach Myślenia
EENGINE
SOFTWARE HOUSE
To, co się wydarzyło się w EENGINE po badaniu FRIS®, prawdopodobnie nie wydarzyło się w żadnej innej firmie. Zaczęło się niczym w filmie Alfreda Hitchocka. Po “trzęsieniu ziemi”, jakim było przeprowadzenie badania FRIS® w EENGINE, obudziliśmy się w trochę innej rzeczywistości. Ludzie zaczęli się ze sobą komunikować w bardziej otwarty sposób i lepiej rozumieć się nawzajem. Ale najlepsze dopiero miało nadejść…
BLUERANK
AGENCJA MARKETINGU ONLINE
Wartość z FRISa dla nas jest ogromna, ponieważ – wykorzystywana na co dzień – bardzo pomaga tworzyć wspólny i zrozumiały język dla Blueranków. FRIS® oferuje nam łatwe przełożenie na codzienne sytuacje – wspiera organizacje i pracę grup projektowych, jest wykorzystywany na spotkaniach menedżerskich i wspiera nasze działania w kontekście świadomego budowania diversity w Bluerank.
GOOGLE CAMPUS WARSAW
INKUBATOR / PRZESTRZEŃ DLA STARTUPÓW
Widzimy duży potencjał w wykorzystaniu wiedzy o stylach myślenia do zwiększenia świadomości i poprawy skuteczności zespołów, w tym szczególnie w organizacjach rozpoczynających swoją działalność i w startupach. FRIS® w wygodny, prosty i inspirujący sposób dostarczył nam wiedzę o tym kto najlepiej sprawdzi się w poszczególnych etapach, działaniach i zadaniach. Pomaga nam to w zespole lepiej się komunikować, łatwiej dopasować zadania i angażować innych do pomocy, a także – a może przede wszystkim – zwiększa satysfakcję z naszej pracy.