Case study #EfektFRIS:
Niebieska strona FRIS®: jak wykorzystujemy wiedzę o różnorodności Blueranków?
Dlaczego warto z FRISa skorzystać? Po pierwsze – użyteczność informacji. Kiedy przeczytałem swój raport, odkryłem, że są to bardzo wartościowe i w 100% trafne informacje. Po drugie – umożliwia pełną transparentność – nie miałem problemu, aby podzielić się kompletem informacji o moim Stylu FRIS® z pracownikami i tym samym zachęcić ich do podzielenia się swoimi wynikami we własnych zespołach. Po trzecie – oferuje nam łatwe przełożenie na codzienne sytuacje, wspiera naszą organizację i pracę grup projektowych oraz jest wykorzystywany na spotkaniach menedżerskich. FRIS® wspiera nasze działania w kontekście świadomego budowania diversity w Bluerank.
Maciek Gałecki, CEO BLUERANK
MACIEK GAŁECKI
CEO Bluerank
Absolwent Politechniki Łódzkiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Wcześniej związany ze spółkami Grupy Euro RSCG. Od 2005 roku obejmuje stanowisko CEO w agencji Bluerank. Od początku swojej kariery (2001 r.) specjalizuje się w tematyce SEM i analityce internetowej. Pisze wiele publikacji na temat optymalizacji i pozycjonowania WWW oraz reklamy w wyszukiwarkach. Często gości w roli prelegenta podczas polskich i międzynarodowych konferencji z branży internetowej. Prowadził także zagraniczne szkolenia, m.in. w Miami i Amsterdamie, edukując światowych liderów branży ogłoszeniowej. Jego kompetencje potwierdzają certyfikaty branżowe. Jest współtwórcą i przewodniczącym grupy roboczej SEM w IAB Polska, a także inicjatorem prac nad zasadami Best Practice dla branży.
BLUERANK
Biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi z zakresu tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego. Dostarcza swoim Klientom rozwiązania, które pomagają im kształtować najkorzystniejsze dla nich decyzje zakupowe ich konsumentów w Internecie. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, DoubleClick, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.
Jedyna polska agencją nagrodzona przez światowych ekspertów pięcioma statuetkami European Search Award. W 2016 roku Google uznał Bluerank za najlepszą agencją w regionie EMEA oraz przyznał nagrodę za kampanię display dla marki SMYK. Trzykrotny laureat tytułu Gazeli Biznesu. Aktywnie działa w kluczowych organizacjach branżowych, m.in. w IAB Polska, Izbie Gospodarki Elektronicznej, SEMPO oraz Digital Analytics Association.