Case study #EfektFRIS:
Efekt (uboczny) FRIS® w EENGINE
To, co się wydarzyło się w EENGINE po badaniu FRIS®, prawdopodobnie nie wydarzyło się w żadnej innej firmie.
Zaczęło się niczym w filmie Alfreda Hitchocka. Po “trzęsieniu ziemi”, jakim było przeprowadzenie badania FRIS® w EENGINE, obudziliśmy się w trochę innej rzeczywistości. Ludzie zaczęli się ze sobą komunikować w bardziej otwarty sposób i lepiej rozumieć się nawzajem. Ale najlepsze dopiero miało nadejść.
FRIS® pomógł w zdefiniowaniu całej organizacji w wielu jej aspektach: od komunikacji (zewnętrznej i wewnętrznej), aż po wartości, na których zbudowane są fundamenty naszej firmy.
W jednym zdaniu: FRIS® otworzył nam nowe możliwości na poziomie pozyskiwania klientów, rekrutowania ludzi do Zespołu oraz tworzenia całej organizacji. Wszystko, co w EENGINE wydarzyło się po badaniu było efektem ubocznym, którego nikt z nas się nie spodziewał.
Maciek Pawłowski, Chief Evangelist w EENGINE
MACIEK PAWŁOWSKI
Chief Evangelist w EENGINE – człowiek odpowiedzialny za budowę pola grawitacyjnego, dzięki któremu EENGINE przyciąga do siebie właściwych ludzi (programistów i nie tylko) oraz klientów. Na co dzień zajmuje się programowaniem ciekawości, czego efektem jest tworzenie strategii komunikacyjnej oraz wizerunkowej firmy.
Działa w oparciu o wartości oraz zasadę, że w IT “nie ma rzeczy oczywistych”. Jego bronią jest flipchart i mazaki. Jego supermocą kreatywność i kwestionowanie wszystkiego. Swoją pracę zawsze zaczyna od „Dlaczego?”.
EENGINE – Value Based Software
Zwinny software house, który specjalizuje się w programowaniu dedykowanych rozwiązań e-Commerce. Tworzy oprogramowanie dla biznesu oraz instytucji naukowych, projektuje aplikacje dla systemów sprzedażowych, logistycznych oraz aplikacje analityczne. Integruje systemy. Oprogramowuje procesy biznesowe.