Listopad 2020
Szczegóły wydarzenia
Dobra komunikacja jest kluczem do
Szczegóły wydarzenia
Dobra komunikacja jest kluczem do powodzenia w biznesie. Jej skuteczność w dużym stopniu decyduje o tym, jak jesteś postrzegany przez współpracowników, szefów i klientów. Jeśli uświadomisz sobie, że kluczem do zrozumienia jest różnorodność to możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia.
Czy zauważyłeś, że czasem trudno jest Ci nadążyć za klientem który chce jak najszybciej „dojść do brzegu” nie słuchając Twoich szczegółowych analiz?
A może masz całkiem inaczej – gdy Ty jesteś już na etapie działania Twoi współpracownicy wciąż zadają dziesiątki szczegółowych pytań o cel, proces, kierunek….
A może jesteś osobą, która ma mnóstwo doskonałych pomysłów i problem ze zrozumieniem ze strony szefów i współpracowników, którzy oczekują od Ciebie analitycznej pracy nad jednym idealnie wypracowanym rozwiązaniem.
A może nic tak Cię nie drażni jak pytania o wstępne konkluzje, gdy Ty jeszcze wciąż analizujesz temat.
Ten warsztat jest dla Ciebie jeżeli:
- chciałbyś wiedzieć, jak sobie lepiej poradzić z wyzwaniem skutecznej komunikacji w relacjach ze współpracownikami, zespołem, szefem lub klientem.
- chciałbyś być bardziej skutecznym w komunikacji biznesowej.
- zadajesz sobie czasem pytanie, co daje większą szansę na skuteczną komunikację w biznesie.
- zauważyłeś, że takie sytuacje mają wpływ na Twoje relacje, Twoją satysfakcję z pracy lub Twoje powodzenie w biznesie i chciałbyś to zmienić.
- chciałbyś zrozumieć od czego zależy efektywność pracy Twojego zespołu on-line.
Jeżeli:
- zarządzasz zespołem lub jesteś członkiem zespołu i oczekuje się od Ciebie współpracy w ramach hasła „team work”.
- zajmujesz się wspieraniem rozwoju i efektywności pracowników.
- pracujesz w tzw. usługach konsultacyjno-doradczych lub jesteś prawnikiem i Twoje dobre zrozumienie klienta i Ciebie przez klienta jest niezbędne w Twojej pracy.
Serdecznie zapraszam!
Udział w warsztatach pozwoli Ci:
- wstępnie zdiagnozować Twój styl myślenia i znaleźć odpowiedź na pytanie, jakie są jego mocne strony i gdzie kryją się „długie ogony”, które mogą Ci utrudniać skuteczną komunikację,
- ustalić jak najlepiej wykorzystać mocne strony Twojego stylu myślenia dla zwiększenia skuteczności komunikacji,
- uczulić, na co zwracać uwagę w komunikacji z osobami reprezentującymi inny styl myślenia albo reprezentującymi taki sam jak Twój styl myślenia,
- zastanowić się nad mocnymi stronami Twojego zespołu i na co powinieneś zwrócić większą uwagę jako jego szef,
- zdiagnozować co wnosisz do zespołu lub Twoich relacji biznesowych.
Kto poprowadzi warsztat?
Ewa Cieślawska (Szumlak) – Certyfikowany Trener FRIS®, coach, facylitator, trener myślenia wizualnego.
Posiada wieloletnie doświadczenie branży HR oraz w zarządzaniu własną firmą. Współtwórczyni marki Alekariera, Trener współpracujący z Momentum Way. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz innowacyjnego programu kreowania i rozwijania liderów i trenerów Leaders are Trainers wg autorskiej metodyki edukacyjnej Momentum Method Beaty Kapcewicz, która dzięki połączeniu treningu kompetencyjnego i mentalnego pozwala osiągać ponad przeciętne rezultaty. Prelegentka podczas konferencji i warsztatów rozwojowych, ekspert Career EXPO, wykładowca na Uczelni Jana Wyżkowskiego. Wspiera organizacje w obszarze rozwoju ludzkiego potencjału, budowania efektywnych zespołów, komunikacji i pobudzania zaangażowania pracowników. Wg metodologii FRIS® w stylu myślenia jest Partnerem, a w stylu działania Działaczem.
Profil trenerski: www.fris.pl/trenerzy/ewa-cieslawska
Informacje organizacyjne:
- termin: 27.11.2020 godzina 10.00 – 13.00
- wymogi techniczne – szkolenie odbędzie się z wykorzystaniem platformy EVENEA i tablic MIRO. Udział nie wymaga instalowania żadnej aplikacji, wystarczy, że klikniesz w link do spotkania, który otrzymasz dzień przed wydarzeniem, czyli 26.11.2020.
- ile miejsc: max 16 osób